ניוזים חמיםחדשות

תאונה קשה בין 2 רכבים סמוך למחלף הזיתים בכביש 1: ילד בן 4 במצב קשה

5 פצועים בהם ילד בן 4 במצב קשה בתאונה בין 2 כלי רכב בכביש 1, סמוך למחלף הזיתים

בשעה 16:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 1 סמוך למחלף הזיתים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים הדסה עין כרם ולהדסה הר הצופים, 5 פצועים בהם: ילד בן 4 במצב קשה עם חבלת ראש, ו-4 פצועים קל.
חובש רפואת חירום במד"א מרדכי שאו סיפר: "היינו במהלך נסיעה באמבולנס כשלפתע ראינו במראה האחורית תאונה בין 2 כלי רכב. מיד ניגשנו למקום על מנת להגיש סיוע ובמקביל הזנקנו על ידי מוקד מד"א כוחות נוספים למקום. ילד בן 4 שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסבל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבוע לקרש גב ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהוא במצב קשה ויציב, 4 פצועים נוספים מהתאונה טופלו במקום ע"י צוותי מד"א ופונו במצב קל לבית החולים".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות