ניוזים חמיםחדשותירושלים

המשטרה עצרה לחקירה 3 חשודים במספר אירועים שונים בחשד לביצוע עבירות מין כלפי קטינים

שוטרי מחוז ירושלים פתחו בחקירת מספר מקרים שונים של חשד לביצוע עבירות מין בקטינים

חוקרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, פתחו בחקירה בעקבות תלונה שהתקבלה לפני מספר חודשים בעקבות חשד לביצוע עבירות מין בקורבן עם צרכים מיוחדים במספר הזדמנויות שונות.

החשוד (בשנות ה- 50 לחייו תושב ירושלים) שהיה בבריחה ממושכת, נעצר על ידי בלשי תחנת לב הבירה והוא נחקר ומעצרו הוארך בדיון בבית המשפט עד לתאריך- 31.1.

במקרה אחר, התקבל דיווח במשטרה על אירוע אלימות בעיר העתיקה. שוטרי מרחב דוד של מחוז ירושלים שהגיעו במהירות למקום, הבחינו בחשוד שככה"נ הותקף על ידי מספר מעורבים ונפתחה חקירה.

חוקרי מרחב דוד פתחו בחקירה ממנה עולה כי החשוד (בשנות ה- 70, לחייו תושב מזרח העיר) ביצע עבירות מין בשני קטינים (9) בעיר העתיקה בירושלים. החשוד נעצר על ידי השוטרים ומעצרו הוארך בדיון בבית המשפט עד לתאריך- 30.1.

במקרה נוסף שארע לפני מספר ימים, חוקרי מרחב דוד הצליחו להתחקות אחר חשוד (בשנות ה- 50 לחייו, תושב מזרח העיר) בחשד לביצוע עבירות מין ברשתות החברתיות, תוך שהוא מפר תנאי שיחרור (צו פיקוח) והוא נעצר על ידי השוטרים ומעצרו הוארך הבוקר בדיון בבית המשפט עד לתאריך 31.1.

משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות עבירות מין ובפרט כלפי קטינים וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם עברייני המין באשר הם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות