ניוזים חמיםחדשותירושלים

גילה: מתנדבי יחידת הג'יפים של ידידים 'אריות' חילצו רכב שהידרדר לוואדי, "נדרשנו למאמצים ויצירתיות בשל הזירה המורכבת" 

מתנדבי יחידת הג'יפים 'אריות' במרחב ירושלים של ידידים הוזעקו לחילוץ רכב שהידרדר לוואדי, בפאתי רחוב מבוא קידה, שבשכונת גילה בירושלים

הרכב ובו זוג מבוגרים, הידרדר במורד הכביש לוואדי ונבלם כשהוא נטוי על צידו ובסכנת התהפכות. כוחות רפואת חירום הגיעו למקום והצליחו לחלץ את הזוג מתוך הרכב ללא פגע. במקביל, הועברה קריאה למוקד ידידים לסיוע בחילוץ המורכב של הרכב.

משה ברמן – מפקד יחידת הג'יפים אריות, סגנו – ניסים נבארו, יחד עם איציק איטח – מתנדב היחידה, הגיעו למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו והובילו בנחישות את הרכב למקום בטוח.

משה מספר: "עם קבלת הדיווח יצאנו למקום ואחרי הערכת מצב קצרה בשטח, התחלנו מיד בפעולות החילוץ. מאחר והזירה הייתה מורכבת, נדרשנו לפעול ביצירתיות ובשיקול דעת, כדי למנוע נזק. בעבודת צוות, תוך נקיטת כללי הזהירות הנדרשים, ייצבנו את הרכב ומנענו המשך נפילתו לוואדי. בשלב הבא, ניסים התחבר עם הכננת של רכבו ומשך את הרכב באיטיות כלפי מעלה. הפעולה ארכה מספר דקות מתוחות, בהן היה חשש ממשי שהרכב ידרדר לוואדי. לשמחתנו אחרי מאמץ ונחישות הסתיים האירוע בהצלחה. הרגשה נהדרת להיות שותף באירוע מאתגר שכזה".

התחפרתם? זקוקים לחילוץ? התקשרו למוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות