ניוזים חמיםחדשותירושלים

קטמון: פעוט ננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "אין כמו ארגון ידידים, התודה שלי היא להצטרף אליכם"

קיבל מוקדן ידידים, דניאל מלמוד, קריאה אודות פעוט שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו ברחוב קנה הגליל בקטמון שבירושלים

דניאל שקלים – סג"מ צוות מערב י-ם, ואלעד כהן פור, מתנדב הצוות, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

דניאל מספר: "בדיוק התכוננתי לצאת לתפילה כשקיבלתי את קריאת החירום. מיהרתי מכיוון שזוהי שעה פקוקה בדרכים. כשהגעתי למקום אלעד כבר היה שם ועבד על פתיחת הדלת. בינתיים התחלתי בפעולה לפתיחת הדלת השנייה במקביל. בתוך כדקה הרכב נפתח וחילצנו את הפעוט. מתברר שהמפתח נשאר ברכב והפעוט לחץ ונעל עצמו בפנים."

אלעד מוסיף:"בשעת פיזור הילדים לחוגים, ראיתי בקבוצת החירום את הקריאה. הייתי ממש קרוב למקום והגעתי במהירות. פתחנו את הרכב מהר כשהפעוט נשאר רגוע. זו תחושה גדולה של סיפוק, במיוחד שזה חילוץ ראשון שלי של ילד נעול ברכב. האבא שמח מאוד ואמר לנו שאין כמו ארגון ידידים ושהתודה שלו היא להצטרף אלינו."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות