ניוזים חמיםחדשותבריאות

כללית מציגה: "לידה בהפתעה". כך יילד ד"ר יוסי ברזל רופא כללית, באמצע צומת מכבים-רעות אישה שכרעה ללדת

ד"ר יוסי ברזל, מומחה לרפואת נשים ויולדות במרפאת כללית מודיעין עילית, מצא את עצמו מיילד אישה באמצע צומת סואן של מכבים-רעות: "אני שמח שהייתי במקום הנכון ובזמן הנכון, וחשוב מכך שהאם והתינוק בריאים ושלמים", הוא מסכם את החוויה יוצאת הדופן

 

ד"ר יוסי ברזל, מומחה לרפואת נשים ויולדות במרפאת כללית מודיעין עילית, המשמש גם כמנהל מחלקת יולדות בבית החולים לניאדו, היה בדרכו לעוד יום עבודה שגרתי במרפאה.

אלא שאז התראה שהתקבלה בטלפון הנייד שלו מאיחוד הצלה, בו הוא מתנדב כדרך קבע, הובילה אותו לאירוע שלא מתרחש כל יום, כשנדרש לטפל במהירות באישה שכרעה ללדת בצומת מכבים-רעות.

ד"ר ברזל גילה תושייה, כאשר תוך דקות ספורות מרגע הקריאה כבר החל ביילוד האישה. לאחר כ-15 דקות מורטות עצבים, הסתיימה הלידה בצורה חלקה ובטוחה עם תינוק חדש שיצא לאוויר העולם.

הרופא שהפך למושיע מספר: "לאורך השנים יצא לי ליילד לא מעט במצבים חריגים. כבר יילדתי במסדרון בבית החולים ואפילו בתחנת דלק. כשמדובר בלידה, במיוחד של אישה שכבר הרתה מספר פעמים בעבר, אין חוקים והתכיפות של צירים או ירידת מים עשויה להיות מאוד מהירה. אני שמח שהייתי במקום הנכון ובזמן הנכון, וחשוב מכך שהאם והתינוק בריאים ושלמים".

"הדבר היפה הוא שרופאי הנשים של כללית אינם פושטים את החלוק ובכך מסיימים את תפקידם, אלא בפועל זמינים לשירות הציבור לאורך כל שעות היממה, כולל במצבים מורכבים במיוחד", מוסיף לציין ד"ר ישראל יולס, מנהל המרכז לבריאות האישה של כללית במודיעין עילית וראש תחום רפואת נשים במחוז מרכז. לדבריו: "הרופאים המיומנים של כללית מוכיחים פעם אחר פעם מעבר למקצועיות ועבודה מסורה מסביב לשעון, כי מדובר ברופאים האיכותיים ביותר המסוגלים להתמודד גם בסיטואציות בלתי שגרתיות בעליל".

 

צילום: כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות