ניוזים חמיםחדשותירושלים

גבעה צרפתית: תינוקת ננעלה ברכב בשגגה, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "התרגשתי מכך שזה חילוץ חירום ראשון, בזכות ההדרכה פעלתי בקור רוח וחילצתי במהירות"

התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוקת כבת שמונה חודשים שננעלה בשגגה ברכב לעיני הוריה, ברחוב ההגנה בגבעה הצרפתית שבירושלים

עמוס בדש, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והזעיק סיוע. רפאל טיאר, מתנדב הסניף, נענה לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

רפאל טיאר: "קיבלתי קריאת חירום על תינוקת שננעלה ברכב ומיהרתי למקום. כשהגעתי ראיתי שהאמא של התינוקת בלחץ, לכן הרגעתי אותה שהכול יהיה בסדר. היה קצת לחץ באוויר, ירד גשם רב, והתרגשתי מאוד מכך שזה חילוץ החירום הראשון שלי. בזכות ההדרכה שקיבלתי בארגון ידידים, פעלתי במהירות וחילצתי את התינוקת בשלום. ההורים הודו לי מאוד, והביעו את הערכתם הרבה לארגון".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות