ניוזים חמיםחדשות

ניתן לפרסם: רשות המסים והמשטרה סיכלו ניסיון הברחה של 20 ק"ג תכשיטי זהב דרך נתב"ג

המשטרה ורשות המסים סיכלו בפעילות מבצעית בנתב"ג ניסיון להבריח תכשיטי זהב יקרים במשקל כולל של עשרות קילוגרמים, ששווים מוערך במיליוני ₪ ועצרו שלושה תושבי מזרח ירושלים בחשד להברחתם ארצה

בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת ישראל במרחב נתב"ג וחוקרי מכס נתב"ג הבחינו השבוע בנוסע שנחת בטיסה ישירה מטורקיה המתנהג באופן חשוד בעת איסוף המזוודות ולפיכך הורו לו בתום מעקב להעביר את כבודתו בעמדת השיקוף של המכס.

בתוך כך, זיהו חוקרי המכס במזוודה תכשיטים יקרי ערך, כמו כתר, שרשראות, טבעות וצמידים כמו גם מטבעות זהב, אשר שווים מוערך במיליוני שקלים. תחקור בשטח תוך בחינת ממצאים נוספים חשפו תקשורת בין החשוד הראשון לשניים נוספים שעוכבו אף הם. בכבודתו של אחד מהחשודים הנוספים נתגלה מצבור נוסף של תכשיטים יקרי ערך.

השלושה נעצרו לחקירה בחשד לעבירות על פקודת המכס וחוק מע"מ ושוחררו בתנאים מגבילים. חקירתם נמשכת ומנוהלת על ידי מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות