ניוזים חמיםחדשותירושלים

משטרת ישראל השלימה את חקירתו של תושב העיר העתיקה בירושלים בחשד לביצוע עבירות מין ברשת החברתית כלפי קטינות

הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים

ראשית החקירה עם קבלת דיווח במוקד 105 בלהב 433 של המשטרה על ידי אמא של קטינה בת 11 ממרכז הארץ לפני כחודש, על כך שאדם הציע לה הצעות מגונות ברשת החברתית.

בפעילות חקירתית שביצעו חוקרי המשטרה, הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד במעשה. החשוד (20) תושב העיר העתיקה בירושלים, נחקר במרחב דוד של מחוז ירושלים, בחשד לנסיון שידול הקטינה לזנות תמורת כסף.

במהלך החקירה, בסיוע חוקרי יחידה 105 בלהב 433, עלה כי החשוד מעורב בעוד מספר מקרים בהם ביצע החשוד עבירות מין בקטינות ברשתות החברתיות.

היום, עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית כנגדו, הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית המשפט ומעצרו הוארך עד לתאריך 1.12 בכוונה להגיש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות בימים הקרובים.

משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות עבירות מין גם במרחבי הרשת בפרט כלפי קטינים וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם עברייני המין באשר הם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות