ניוזים חמיםחדשות

חברת "אגד" פיטרה את נהג האוטובוס שקילל בגסות נוסעים ברמת שאול בירושלים, בגלל שביקשו שיעלה נוסע על כסא גלגלים

נהג "אגד" שקילל והפנה תנועות מגונות כלפי נוסעים ברמת שאול בירושלים, בגלל שביקשו ממנו להעלות נוסע נכה על כסא גלגלים, פוטר מעבודתו בעקבות המקרה, כך הודיעה חברת "אגד"

לפני מספר ימים, בחול המועד סוכות, הגיע נוסע נכה על כסא גלגלים, מלווה בבן משפחה וביקש מנהג קו 64 של "אגד", שיםתח רמפה בדלת האחורית כדי לאפשר לו לעלות לאוטובוס.

הנהג, לתדהמת הנוסעים שעמדו בתחנה, סרב לעשות זאת בתחילה וכשהנוסעים בתחנה דרשו שיעלה את הנכה על כיסא הגלגלים, אז הנהג החל לקלל את הנוסעים בתחנה בקללות קשות וגסות, תוך שהוא מםנה לעברם תנועות מגונות.

אחד מהנוסעים שהתעמת עם הנהג, צילם את האירוע האלים ופרסם ברשתות החברתיות וכן שלח לחברת "אגד".

עם פרסום הסרטון, בחברת "אגד" זימנו את הנהג האלים לשייה ובסופה הוציאו את ההודעה הבאה, בה הם למעשה מודיעים על פיטורי הנהג בעקבות התקרית:

״הנהג אשר נצפה אמש בסרטון המטריד והמקומם ברשתות החברתיות , נוהג בבריונות גסה ואלימה כלפי לקוחות אגד, זומן לבירור מהיר ונוקב בפני הנהלת אגד באזור ירושלים.
במהלך הבירור הובהר לנהג שהתנהגותו יוצאת הדופן והחריגה אינה מקובלת ונהוגה בקרב העובדים כנהגים בחברת אגד ולכן הוא הורד לאלתר מעבודת הנהיגה והוא צפוי להחל בהליך של שימוע לקראת סיום עבודתו באגד.
הנהלת אגד וציבור נהגי החברה מפגינים ומגלים אפס סובלנות כנגד גסות רוח ואלימות מילולית וברוטלית כלפי ציבור לקוחותינו היקרים ואין לנהגים אשר מתנהגים בדרך זו מקום להיוותר כחלק בלתי נפרד מנהגי חברת אגד״.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות