ניוזים חמיםחדשותירושלים

בפעילות שוטרי מחוז ירושלים במחסום חיזמא, עצרו השוטרים חשוד שגנב רכב זמן קצר קודם לכן, מדרום ירושלים

ערנותם ותגובתם המהירה של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, הובילה הלילה למעצרו של חשוד (28, תושב בית חנינא) בגניבת רכב, שאותו על פי החשד גנב זמן קצר קודם למעצרו מדרום ירושלים.

במהלך פעילות יזומה כנגד עבירות הרכוש, שוטרי תחנת שפט זיהו במחסום חיזמא בירושלים נהג רכב המתקרב למחסום ונוהג בצורה מחשידה כששמשת הרכב שבורה. השוטרים סימנו לנהג הרכב לעצור ומבדיקת הרכב, התברר שמדובר ברכב גנוב מדרום ירושלים.

בנוסף, סמוך לרכב הגנוב הגיע למחסום רכב נוסף ובו 2 חשודים בשנות ה- 20 לחייהם (פלסטיני תושב איו"ש ללא אישורי שהייה ותושב מזרח ירושלים) שככה"נ סייעו לנהג הרכב הגנוב.

השוטרים סיכלו את גניבת הרכב ושלושת החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

לצד מגוון המשימות לשמירת הביטחון והסדר הציבורי המוטלות לפתחם של שוטרי מחוז ירושלים בימים אלו ובכלל, המשטרה תמשיך לפעול בנחישות גם נגד עברייני הרכוש, ובפרט למעצרם של פורצים וגנבי רכבים, הכל למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות