ניוזים חמיםחדשות

מרגש: קשיש בן 90 זכה לצאת מביתו בבית שמש לבילוי בים בזכות צוות מתנדבים של איחוד הצלה ואגף חופים אשדוד

בחוף הים הפתיעו את הקשיש העובדות שירן כהן ויעל אנג'ל מחנות אנג'ל הסמוכה לביתו שדואגות באופן קבוע לשלומו

לפני תקופה קצרה קיבל ראש סניף איחוד הצלה בבית שמש צביקה רובין פנייה משאנן שוורץ שכנו של הקשיש, בבקשה לקחת אותו לביקור בים, לאחר שבדרך כלל הוא מרותק לביתו עקב גילו המבוגר והקושי שלו ללכת. לאחר תיאומים לוגיסטיים מול אגף מבצעים ורפואה באיחוד הצלה ומול אריה מאגף החופים באשדוד שדאג לכיסא מיוחד להורדה של אשר לים, תיאמנו יום שמתאים לכולם.
ראש הסניף צביקה רובין, סגן ראש הסניף אבי ברלב ומנהל הגזרה דוד לף נרתמו למשימה ולקחו את הקשיש מביתו באמבולנס של איחוד הצלה מבית שמש לביקור בים באשדוד. שם הפתיעו אותו העובדות שירן כהן ויעל אנג'ל מחנות אנג'ל הסמוכה לביתו שדואגות באופן קבוע לשלומו.
בסיום הביקור הקשיש הודה לכולם על ההפתעה הנחמדה.
צביקה, אבי ודוד סיכמו בסיפוק רב את הזכות שנפלה בידם להוציא אדם מבוגר לטיול קצר ולעלות חיוך על פניו והודו להנהלת איחוד הצלה ולכל המעורבים על האפשרות לבצע את המשימה המרגשת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות