ניוזים חמיםחדשותירושלים

ירושלים: תקפו באכזריות נער סמוך למוסד חינוכי, גרמו לו חבלות ונעצרו על ידי המשטרה. עם סיום החקירה במחוז ירושלים, הוגשו נגד שני התוקפים כתבי אישום

חוקרי תחנת הראל של מחוז ירושלים השלימו את חקירתם של שני קטינים כבני 17, שנעצרו שעות ספורות לאחר שעל פי החשד תקפו באלימות קשה קטין אחר ביישוב אבו גוש. מעצרם של השניים הוארך ויחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים הגישה נגדם בימים האחרונים את כתבי האישום בגין המיוחס להם.

בתאריך 11.9 בשעות הערב התקבל דיווח במשטרה כי בשעות הצהריים באותו היום ארעה תקיפה חמורה במהלכה שני הנאשמים תקפו באמצעות כלי תקיפה את הקורבן (16) סמוך לבי"ס התיכון ביישוב. בעקבות התקיפה, נגרמו לנער חבלות קשות בפניו, לרבות שברים ופגיעה בעיניו והוא פונה לטיפול רפואי בביה"ח.

זמן קצר לאחר קבלת הדיווח במשטרה, איתרו ועצרו בלשי תחנת הראל את שני החשודים במעשה והם הועברו לחקירה. מעצרם של השניים הוארך בבימ"ש מעת לעת בשבוע החולף לטובת מיצוי החקירה שבמהלכה נאספו עדויות וראיות שביססו תשתית ראייתית נגד החשודים.

כאמור, לאחר שהושלמו כלל פעולות החקירה, הגישה התביעה המשטרתית את כתב האישום בגין עבירות של חבלה חמורה בצוותא ואחזקת אגרופן שלא כדין.

משטרת ישראל תמשיך לטפל בעבירות אלימות חמורה בקרב בני נוער ובכלל, ולפעול למיצוי הדין עם המעורבים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות