ניוזים חמיםחדשותבריאות

בית שמש: ידה של ילדה נתקעה בציר הדלת, מתנדב ידידים חילץ את היד בשלום, בזריזות ובמקצועיות

ביום שישי בבוקר חילצו מתנדבי ידידים ילדה קטנה שידה נתקעה בציר הדלת

ביום שישי התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה קטנה, שידה נתקעה בציר הדלת של הממ"ד הביתי ברחוב גרוסמן בבית שמש. שאלתיאל קהלת, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים ופתח קריאה ביומן המתנדבים. לייזי שטרן, סמנכ"ל ידידים, יצר קשר עם המתנדב אשר מנדלוביץ שנענה לקריאה וכבר היה בדרכו לכתובת, והעניק לו מידע והסבר נוסף שיעזרו לו לחלץ את היד של הילדה בשלום. כאשר הגיע לכתובת כשהוא מצויד בארגז כלים ובציוד ייעודי, ולאחר עבודה זהירה ומקצועית, הוא הצליח לחלץ את יד הילדה בשלום, ללא גרימת נזק ליד או לדלת.

אשר מספר: "קיבלתי את הקריאה ממש קרוב לסוף התפילה. חילצתי את התפילין במהירות ויצאתי לכתובת. בדרך יצר איתי קשר לייזי ונתן לי מספר טיפים שיעזרו לי לצלוח את המשימה. הגעתי לבית ומרחתי את היד של הילדה בסבון כלים. בנוסף, מיקמתי את ציר הדלת במצב מקסימום, עם המרווח הגדול ביותר, ונעזרתי בלום על מנת להרחיק את הדלת עוד קצת. לאחר כל הפעולות האלו היד הצליחה להחליק החוצה בשלום. האמא הייתה מאושרת לראות את הילדה הקטנה שלה בריאה ושלמה וגם הילדה חייכה מאושר. ברוך השם שהצלחתי לסייע כמו שצריך ולסיים את האירוע בשלום."

לייזי הוסיף: "מיד עם קבלת פרטי המקרה חקרתי ובדקתי לעומק את אופי האירוע, ולאחר הבנת הפרטים קיבלתי החלטה שאנחנו יכולים לסייע. יצרתי קשר עם אשר ונתתי לו מידע והסבר כיצד לפעול. אני שמח שהאירוע הסתיים על הצד הטוב ביותר. זה שילוב של תושייה, מקצועיות וכוח רצון שיש למתנדבי ידידים."

לבקשת סיוע, התקשרו למוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות