ניוזים חמיםחדשות

תושב ירושלים נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בשתי ילדות חברותיה של בתו, בזמן מסיבת יום ההולדת לבתו

אב, תושב ירושלים בשנות הארבעים לחייו, המשמש כמנכ"ל בחברת הייטק, נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בשתי ילדות, חברותיה של בתו, שהגיעו ליום הולדת של הבת

 

נפתחה חקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים בעקבות תלונות בגין מעשים מגונים כלפי קטינות, הובילה למעצרו בתחילת השבוע של אב בשנות ה-40 לחייו, תושב ירושלים.

מחומר החקירה עולה כי על פי החשד, ביצע החשוד במספר הזדמנויות מעשים מגונים בשתי קטינות שגילן מתחת ל-14 שנים בעת שאלו הגיעו למסיבת יום הולדת של חברתן, ביתו של החשוד.

לאחר שבוצעו פעולות חקירה מקצועיות בכפוף לגילן של הקורבנות, נעצר כאמור בתחילת השבוע החשוד במעשים ואתמול (שני) הוא הובא בפני בית משפט השלום בירושלים שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-4 ימים, עד ליום חמישי (1.9) לטובת המשך פעולות חקירת המשטרה.

החשוד הוא מנכ" ל בחברת הייטק.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות