ניוזים חמיםחדשות

פיגוע ירי ליד הכותל: ירי בשתי זירות על אוטובוס שחזר עם מתפללים מהכותל. במקום 8 פצועים, בהם 3 קשה

פיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים בשתי זירות כשצרור נורה על אוטובוס שהחזיר מהכותל מתפללים. במקום 3 פצועים קשה ועוד 5 בינוני

לפני זמן קצר: פיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים,
מיקום האירוע: 2 זירות, זירה אחת ברחוב מעלה השלום, (אוטובוס), זירה 2 בסמוך ברחוב מעלה שזך בכניסה לחניון קבר דוד המלך, בפינת ציר מעלה השלום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים 8 נפגעים מירי, 6 גברים ואשה, בהם: 3 במצב קשה, 5 במצב בינוני וקל.
חובש בכיר על אופנוע מד"א, נחמיה כץ ופאראמדיק מד"א דוד טרכטנברג, סיפרו: "הגענו מהר מאוד למקום, ברחוב מעלה השלום ראינו אוטובוס עם נוסעים עומד באמצע הכביש, אנשים סימנו לנו להגיע לשני גברים כבני 30 שהיו באוטובוס וסבלו מפצעי ירי, הם היו בהכרה מלאה והתהלכו, כשהם עם פצעי ירי בפלג גופם העליון, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והעלנו אותם לאמבולסים של מד"א שהגיעו למקום, משם הם פונו לבית חולים כשמצבם קל עד בינוני, משם המשכנו לכניסה לחניון קבר דוד וראינו 4 גברים אחד מהם כבן 50 ושלושה כבני 30 שוכבים בהכרה מלאה וסובלים מפצעי ירי בפלג גופם העליון, כעבור זמן קצר הטרקטורון של מד"א הביא אלינו פצועה נוספת אשה כבת 30 בהכרה, עם פצעי ירי, הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם בדחיפות לבתי החולים כשמצבם של 3 קשה, 5 במצב קל עד בינוני."

 

צילום: איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות