ניוזים חמיםחדשות

צעירה בשנות ה-20 לחייה הצליחה להיכנס ולהתארח בביתם של אזרחים תמימים, תוך שהיא מתחזה פעם לחיילת בודדה ופעם לעבריינית משוקמת וכך גנבה מהם כרטיסי אשראי וכספים

חקירת המשטרה העלתה כי צעירה בשנות העשרים לחייה, לא בחלה במעשיה ועל פי החשד גנבה מתחת לאפם של אזרחים טובי לב שהכניסו אותה לביתם. היא שכרה בית על חשבון הכספים שגנבה מהם והתארחה במלונות יוקרה מכרטיסי אשראי שגנבה

 

חוקרי מפלג ההונאה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, נפעמו אף הם מהתעוזה וערמומיותה של צעירה בשנות ה-20 לחייה החשודה במספר רב של גניבת כרטיסי אשראי, המחאות, ארנקים ועבירות מרמה המיוחסים לחשודה.

בעקבות חקירה סמויה שנפתחה בחודשים האחרונים במפלג ההונאה לאחר פניה שהתקבלה לידם ממחלקת הביטחון של חברת האשראי "מקס", נאספו ראיות על ידי החוקרים כנגד החשודה, תוך שבמספר מקרים שחשפו החוקרים, רק אז נודע לאדם תמים מן הישוב כי נפל קורבן למעשיה.

מהחקירה עולה כי הנאשמת הצעירה העתיקה במהלך השנה האחרונה את מגוריה אל ביתם של בני זוג הפועלים לשיקום עבריינים צעירים. שם גנבה מהם את כרטיסי האשראי והמחאות על שם בעלת הבית. לאחר מכן, שכרה הנאשמת דירה תוך התחזות לבעלת ההמחאות והשתמשה בהן לתשלום השכירות.

ואם לא די בכך, לאחר שהבחינה החשודה בפרסום אודות משפחה בדרום הארץ בעלת לב רחב שמארחת חיילים בודדים בשבתות וחגים, התחזתה הנאשמת לחיילת בודדה והתארחה בביתם. על פי החשד, גם משם גנבה הצעירה כרטיסי אשראי.

במקרה אחר, לאחר שגנבה עפ"י החשד ארנק בו כרטיסי אשראי, פתחה הנאשמת במסע קניות בבתי עסק בירושלים. בתוך כך, במהלך מסע הקניות ניסתה גם לגנוב סחורה בשתי חנויות וכאשר נתפסה על העובדים, שילמה על הפריטים באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים. בעקבות מקרים אלו דיווחה חברת האשראי למפלג ההונאה במחוז ירושלים על מעשיה של הנאשמת ונפתחה חקירה.

לאחר פעולות חקירה סמויה שנערכו כאמור, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים בתאריך 27.7 את הנאשמת במרכז מסחרי בבאר שבע ובחיפוש בכליה אותר מכשיר לנטרול והסרת זמזמים המיועדים למניעת גניבה מבתי עסק. בחיפוש במקום מגוריה אותרו כרטיסי אשראי רבים, כרטיסי "רב-קו", מסמכים שונים שאינם שייכים לה, מספר רב של פריטי לבוש חדשים וקבלות על תשלום המעידות כי החשודה התארחה לא אחת במלונות בעיר ירושלים על חשבון קורבנותיה.

כאמור, בימים אלו השלימו חוקרי מפלג ההונאה את פעולות החקירה תוך שנאספו מקרים ממקומות שונים בארץ, ביום שני האחרון הוגש כתב אישום על ידי שלוחת התביעות ירושלים כנגדה לצד בקשה למעצרה עד תום הליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות