ניוזים חמיםחדשות

בירושלים: השוטרים הבחינו בצעיר בן 22 שמוכר סמים במרכז העיר. כשהגיעו לביתו, נדהמו לגלות 15 קילו סמים קשים מוכנים למכירה

בן 22 מירושלים חשב שזה רעיון טוב לבצע עסקת סמים בלב העיר. הבעיה: במקום היו בלשי משטרה שגם עצרו אותו וגם גילו בביתו כמות גדולה של סמים קשים

במהלך פעילות בלשי המשטרה של תחנת לב הבירה במחוז ירושלים אמש במרכז העיר, התעורר חשדו של הבלש עת הבחין בהתנהלות אדם חשוד המבצע, על פי החשד, עסקת סמים. בעקבות כך פעל הבלש יחד עם עמיתיו השוטרים וביצעו חיפוש בביתו של החשוד, בן 22 מירושלים.

במהלך החיפוש, איתרו הבלשים מאות שקיות חלוקה בהן חומר חשוד כסם מסוגים שונים, ביניהם חומרים החשודים כחשיש, קוקאין ומריחואנה במשקל של כ-12 ק"ג, עוגיות במשקל של למעלה מ-3 ק"ג ושעל פי החשד מכילות חשיש, פלטות חשיש במשקל מאות גרמים ועוד.

החשוד שבדירתו נמצאו חומרים חשודים אלו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. במהלך היום הוא יובא בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך בפעילת יצירתית ונחושה במסגרת מאבקה בעבירות הקשורות בסמים, בדגש לעבירות גידול וסחר, ותפעל למיצוי דין עם המעורבים בכך."

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות