ניוזים חמיםחדשות

בירושלים, התעללות בחסר ישע: עובד זר מהודו התעלל והכה במשך חודשים קשיש בן 93, בו היה אמור לטפל

כתב אישום נגד דיפין פאראממאל, עובד זר מהודו, זאת לאחר שתקף קשיש בן 93 מירושלים, במספר הזדמנויות, הכה אותו, התעמר בו ועוד במשך תקופה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד דיפין פאראממאל (בן 34), עובד זר מהודו, זאת לאחר שתקף קשיש בן 93 במספר הזדמנויות.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אייל לידני, בעת שהקשיש ישב על מיטתו בחדר השינה בבית, הרים אותו הנאשם בשתי ידיו והטיחו על המיטה, תוך שהוא גורם לקשיש מכאוב. הקשיש ניסה להתנגד וצעק מכאבים, ובתגובה, שילב הנאשם את ידיו של הקורבן בעוצמה על גופו, וסגר באמצעות ידו את פיו.

מספר ימים לאחר מכן, הנאשם הורה לקשיש לנעול את נעליו, ומשלא עשה זאת, היכה הנאשם בעוצמה בישבנו של הקשיש והורה לו לנעול את נעליו פעם נוספת. בשלב זה, נעל הנאשם לקשיש את נעליו, סובב את ידיו בחזקה, דחף אותו בגבו והוציאו מחדר השינה תוך שהוא גורם לו כאב.
במקרה אחר, הנאשם הטיח את הקשיש בעצמה על המיטה, היכה אותו בחוזקה בישבנו, צבט את לחייו, כיסה את פיו בשמיכה ולחץ עליו, תוך שהקשיש צועק ומחזיק את פניו כתוצאה מהכאבים שנגרמו לו ממעשי הנאשם.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות תקיפת חסר ישע הגורמת חבלה של ממש על ידי אחראי. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

צילום אילוסטרציה: משטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות