ניוזים חמיםחדשות

צעיר מבית שמש נעצר, לאחר שבשבועות האחרונים ביצע מעשים מגונים בנערות במרכזי קניות בעיר

צעיר בשנות ה-20 לחייו נעצר לאחר שבשבועות האחרונים נהג להטריד ולבצע מעשים מגונים בנערות במרכזי קניות בעיר

 

המשטרה עצרה תושב בית שמש בחשד שביצע מעשים מגונים והטריד מינית צעירות בעיר במהלך השבועות האחרונים.

החשוד, בשנות ה-20 לחייו, נעצר ביום חמישי האחרון לאחר שהתקבל דיווח במשטרה כי הוא יצא מביתו כשהוא חמוש בסכין ומאיים לפגוע בבת משפחתו. השוטרים עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת משטרת בית שמש של מחוז ירושלים.

בתוך כך, בתקופה האחרונה התקבלו תלונות נגד חשוד בביצוע עבירות מין ברחבי העיר העונה לתיאור של חשוד זה. על פי החשד, במספר מקרים שאירעו במהלך השבועות האחרונים, פגש החשוד באקראי צעירות שחלקן קטינות, בעיקר בסמוך למרכזי קניות או בתחומם. שם ביצע כלפי קורבנותיו מעשים מגונים או הטריד אותן מינית, זאת תוך הצעות מיניות תמורת תשלום כספי.

החשוד שנעצר ביום חמישי כאמור, הובא בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון הארכת מעצרו. במהלך הדיון נעתר בית המשפט לבקשת סנגורו והורה על איסור פרסום כל פרט העלול לזהות את החשוד בשלב זה.

לצד זאת, נעתר בית המשפט לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, זאת עד ל- 13 ביוני. חקירת המשטרה נמשכת וחוקרי תחנת בית שמש מבצעים מגוון פעולות בניסיון לאתר קורבנות נוספים ככל שיש כאלו שנפגעו ממעשיו של החשוד.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות