ניוזים חמיםחדשות

נהג בן 37 נתפס דוהר אתמול בכהיש סמוך למעלה אדומים במהירות של 204 רמ"ש. נשלל רישיונו והרכב חולט

נהג תושב שיבלי בן 37 נתפס אתמול כשהוא דוהר סמוך למעלה אדומים במהירות 204 קמ"ש, בכביש המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. רישיונו נשלל במקום

במסגרת פעילות אכיפה בכביש 1 אמש (שני) סמוך למעלה אדומים, נמדד במכמונת מהירות רכב שנהגו נסע במהירות של 204 קמ”ש, בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 90 קמ”ש.
הנהג, תושב שיבלי בן 37, נעצר והובא לחקירה בפני קצין משטרה, רישיונו נשלל ורכבו נתפס לצורך חילוט.
בסיום הטיפול הנהג נעצר ומחר עתידה יחידת התביעות להגיש כנגדו כתב אישום בהליך מזורז באישום של נהיגה מופרזת עם בקשה לפסילה עד תום ההליכים כנגדו.
מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל מבצעת פעילות מוגברת ונחושה נגד עבירות מסכנות חיים במטרה להרתיע ולאתר פורעי החוק המסכנים את כלל משתמשי הדרך. נהיגה במהירות מופרזת שאינה תואמת את תנאי הדרך מהווה סכנה ממשית ועלולה לגרום לאיבוד שליטה ברכב, ואף להיות גורם קטלני בקרות תאונה".

 

צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות