ניוזים חמיםחדשות

שוטרי יס"מ עצרו 4 צעירים ערביים בירושלים שדרכו וביזו את דגלי המדינה ליד קניון ממילא בעיר

תושבים בירושלים הזעיקו שוטרים הבוקר כשראו 4 צעירים ערביים דורכים על דגלי המדינה ומבזים אותם, בסמוך לקניון ממילא בעיר. כל הארבעה נתפסו ונעצרו

הבוקר התקבל דיווח במשטרה על אודות ארבע חשודים צעירים המבזים את דגלי המדינה תוך שהם דורכים עליהם בסמוך לקניון ממילא בירושלים.

שוטרי היס”מ שהגיעו למקום, איתרו שלושה מהחשודים במקום ומרדף רגלי קצר אחר החשוד הרביעי הביא למעצרו. החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.
מהמשטרה נמסר: “אנו רואים בחומרה כל פגיעה בסמלי שלטון ובדגל מדינת ישראל. המשטרה פועלת כל העת נגד אותם עבריינים. מעצרים אלו מתווספים למעצרים נוספים שבוצעו במהלך התקופה האחרונה כשנעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים חשודים שביזו, שרפו או תלשו דגלי ישראל באזור ירושלים. נמשיך לפעול בנחישות נגד אותם פורעי חוק ומפרי סדר באשר הם.”

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות