ניוזים חמיםחדשות

עמד בפתח בנק בירושלים, התחזה לסגן מנהל הסניף וגנב מקשיש את כספו שבא להפקיד בבנק

המשטרה עצרה אמש לחקירה חשוד תושב הצפון בן 58 שהתחזה לבכיר בסניף בנק בירושלים ונטל לידיו את מיטב כספו של אדם מבוגר שהגיע לפתח הבנק

לפני כשבוע ימים התקשר אדם מבוגר אל מוקד המשטרה ודיווח כי אדם זר גנב את כספו סמוך לבנק. שוטרי תחנת מוריה שהגיעו למקום, החלו בבירור המקרה תוך שכוחות נוספים ערכו סריקות אחר החשוד שנמלט מיד לאחר המעשה.

בעקבות המקרה החלה חקירה במשטרה ומעדותו של הקורבן עולה כי בשעת צהריים ניגש לכיוון סניף הבנק על מנת להפקיד את כספו. לאחר שהגיע למקום התברר כי ישנה תקלה ועל כן לא ניתן לבצע את הפעולה הנדרשת. עוד סיפר המתלונן כי מיד שיצא את סניף הבנק ניגש אליו אדם שהתעניין במעשיו ולאחר מכן הציג עצמו בפניו כסגן מנהל הבנק ושביכולתו לסייע. בתמימות רבה, מסר הקורבן המבוגר את כספו ל”סגן מנהל הבנק” שמיד לאחר מכן נמלט מהמקום.
במסגרת החקירה במשטרה נאספו ממצאים ובוצעו פעולות מגוונות ולאחרונה נודעה זהותו של החשוד במעשה שהינו תושב הצפון.

אתמול, איתרו בלשי תחנת מוריה את החשוד עת נסע ברכבת הקלה בירושלים והוא נעצר לחקירה. בחיפוש שנערך בין חפציו איתרו הבלשים מספר רב של שטרות כסף שעל פי החשד מזויפים.
לפני זמן קצר הוארך בבית משפט מעצרו של החשוד בשלושה ימים, עד ל- 11 במאי, לטובת מיצוי החקירה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות