ניוזים חמיםחדשות

תושב בית לחם הציג את עצמו כשוטר וביצע מעשים מגונים בנערים בגן העצמאות בירושלים

תושב בית לחם כבן 30 התחזה לשוטר וביצע מעשים מגונים בקטינים ברחבי ירושלים. נתפס על אוטובוס בדרכו לברוח לביתו בבית לחם

ביום שישי לפנות בוקר התקבל דיווח על אודות אדם חשוד שהתחזה לאיש משטרה בפני שלושה קטינים כבני 16 שבילו בסמוך לגן העצמאות בירושלים וניסה לבצע בהם עבירות מין. שוטרים שהגיעו למקום פגשו בשלושה שסיפרו את אשר אירע במהלך שעות הלילה המאוחרות וכי החשוד נמלט כשהבין כי הזעיקו את השוטרים.
תגובה מהירה של שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים יחד עם לוחמי משמר הגבול, הביאה למעצרו של חשוד, פלסטיני תושב בית לחם בשנות ה-30 המאוחרות לחייו, כשהוא במנוסה ובדרכו באוטובוס חזרה למקום מגוריו. מעצרו של החשוד הוארך בסוף השבוע במספר ימים, עד לתאריך 9.5.22.

פעילות חקירתית וטכנולוגית מהירה שערכה המשטרה בעקבות חומרת המקרה, הובילה את השוטרים לכיוון מעבר רחל בדרום העיר שם אותר החשוד יחד עם לוחמי מג”ב כשהוא יושב באוטובוס שיעדו בית לחם. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים בגין חשד שביצע עבירות של מעשים מגונים ועבירות מין בקטין, התחזות כעובד ציבור, הפרת תנאי רישיון שניתן כדין, זאת לאחר שהפר את תנאי אישור כניסה לישראל שניתנו לו בעבור צורך הומניטרי, ועבירות נוספות.

מעצרו של החשוד כאמור הוארך בבית המשפט בסוף השבוע לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות וחקירת המשטרה נמשכת.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות