ניוזים חמיםחדשות

כתב אישום נגד תושב ירושלים שתקף, בעט והכה 5 יהודים שהיו בדרכם לכותל וקרע מעליהם את הטליתות

כתב אישום נגד גואד מזערו, תושב ירושלים, וזאת לאחר שתקף יהודים, בעלי חזות חרדית, שהיו בדרכם להתפלל סמוך לשערי הר הבית בחול המועד פסח. הכה אותם ובעט בהם וקרע טלית של אחד מהם

 

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד גואד מזערו (25), תושב ירושלים, וזאת לאחר שתקף יהודים, בעלי חזות חרדית, שהיו בדרכם להתפלל סמוך לשערי הר הבית בחול המועד פסח.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד אהוביה שטרן, במהלך חודש הרמדאן התרחשו באזור הר הבית והעיר העתיקה בעיר, אירועי הפרות סדר, התפרעויות ותקיפות שכללו פגיעה בכוחות הביטחון ובאזרחים על רקע לאומני וגזעני. במהלך חול המועד פסח הלכו ברחוב שער האריות חמישה יהודים בעלי חזות חרדית ועל כתפי ארבעה מהם טליתות, כשהם בדרכם להתפלל סמוך לשערי הר הבית.

עוד על פי כתב האישום, מזערו, יחד עם כעשרה צעירים נוספים, החליטו לתקוף את חמשת המתלוננים והתחילו לקרוא לעברם קריאות בערבית ולהתקרב אליהם. בשלב מסוים הלך הנאשם לעבר פח ירוק שהיה בסמוך, בצדם הימני של המתלוננים, והשליך אותו בעוצמה לעברם. הפח פגע בידו בימנית של אחד המתלוננים. אז החלו הצעירים, ובהן הנאשם, לתקוף את המתלוננים יחד. הנאשם רץ לעבר אחד המתלוננים והחל להכות אותו בעוצמה על עורפו וגבו מספר פעמים תוך שהוא תופס בטליתו של המתלונן כדי למנוע ממנו לברוח.

שני צעירים אחרים הבחינו כי המתלונן מתכופף בתגובה לתקיפת הנאשם, אז הם ניצלו זאת כדי להכותו. במקביל בעטו והכו צעירים אחרים את המתלוננים. סמוך לאחר מכן, הצעירים ובהם הנאשם, ברחו לעבר רחוב מעלות שער הפרחים, על מנת לחמוק משוטרי משמר הגבול אשר הבחינו בתקיפה והחלו לרוץ לעברם.

כתב האישום מייחס למזערו ביצוע עבירה של חבלה של ממש בנסיבות מחמירות מתוך מניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור. במקביל להגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד הנאשם.

 

צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות