ניוזים חמיםחדשות

תושב ירושלים בשנות ה-50 נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בנשים ששימש להן כמורה רוחני בתהליך חזרתן בתשובה

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים כנגד תושב ירושלים בשנות החמישים לחייו, בעקבות תלונות שהתקבלו בחשד לעבירות מין, עבירות עושק ועבירות כלכליות כנגד החשוד, העוסק בין היתר בהחזרתם של מבקשים ומבקשות בתשובה

 

משטרת ישראל עצרה הבוקר (רביעי) תושב ירושלים בשנות החמישים לחייו בחשד שביצע עבירות מין כלפי נשים ועבירות נוספות. יחד עמו נעצרו שני חשודים נוספים הקרובים לו.

המעצר התבצע לאחר שבחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בעקבות תלונות שהתקבלו בחשד לעבירות מין, עבירות עושק ועבירות כלכליות כנגד החשוד, העוסק בין היתר בהחזרתם של מבקשים ומבקשות בתשובה.

מהמשטרה נמסר כי: “מהחקירה עולה כי על פי החשד החשוד ביצע את העבירות כלפי נשים ששימש להם כאב רוחני, זאת במסגרת תהליך חזרתן בתשובה.”

בכוונת חוקרי ימ”ר ירושלים לבקש במהלך השעה הקרובה את הארכת מעצרם של החשודים המעורבים בבית המשפט.

בתוך כך, פועלים החוקרים לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד. המשטרה קוראת לכל מי שנפגעה ממעשה דומה לדווח על כך למוקד 100 של המשטרה או ליצור קשר בטלפון 050-4975728.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות