ניוזים חמיםחדשות

נמצא ונעצר צעיר ערבי בן 17 שתועד משחית ודורך על דגל ישראל בעיר מודיעין

המשטרה הצליחה לחשוף ולעצור הבוקר בתום חקירה מאומצת, תושב שועפט בן 17, שתועד אתמול בסרטון ברשת, תולש ומשחית את דגל המדינה בעיר מודיעין

 

שוטרי תחנת מודיעין פתחו אתמול בחקירה מאומצת, מיד עם קבלת דיווח בדבר סרטון המפורסם ברשתות החברתיות, בו נראה צעיר תולש מרכב חונה בעיר מודיעין את דגל המדינה, מבזה ומשחית אותו.

בתוך כך, חוקרי התחנה אספו עדויות וממצאים תיעודיים בזירת האירוע, אשר הובילו לזיהוי רכב הסעות שבאמצעותו החשוד הגיע למקום ואף תועד נוסע בתוכו שעה שדורך על דגל המדינה בהפגנתיות.

כאמור, בתום פעילות מבצעית הצליחו הבוקר השוטרים לאתר את רכב ההסעות בתנועה, סמוך למחסום מכבים (ליד מודיעין) ו"הורידו" אותו מהכביש, לשם תחקור הנהג.

השוטרים הצליחו לזהות את החשוד המתועד עפ"י החשד בסרטון – תושב מחנה פליטים שועפט כבן 17, ולאחר פעילות מבצעית ממוקדת הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה במודיעין, בסיומה נכלא.

בהתאם לצורכי החקירה, חומרת העבירות וממצאי החקירה, בכוונת המשטרה להביאו מחר לדיון בבית המשפט, בבקשה להאריך את מעצרו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות