ניוזים חמיםחדשותירושלים

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, מפיץ שתי בשורות בציוץ אחד

ואם זה לא מספיק אז לצד הרצינות הוא אף התבדח עם דוב מורל

לכבוד חג השלג שמביאה הסופה הגדולה לירושלים החל מבוקר רביעי, צייץ ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, שתי בשורות, האחת על סיום הלימודים בשעה 15:00 והשנייה על צאתו מהבידוד. וכך כתב:

"גם בחזאים אין על הירושלמים. וכמה עדכונים לבנים: מחר יום הלימודים יסתיים בשעה 15:00. בכל המסגרות. ההסעות של החינוך המיוחד יותאמו לשעה זו. תעשו טובה, אם אתם לא ממש צריכים לצאת, תישארו בבית. תנו לנו לפלס את הכבישים בבטחה. אה.. ומחר אני יוצא מהבידוד."

בתגובה צייץ לו דוב מורל: "הזייה. במה ששיתפת גם לפי תרחיש לא סביר השלג יערם רק ב-17:00. אין הצדקה לסיים את הלימודים ב-15:00. אם ב-14:00 יתחיל לרדת שלג תקדימו את סיום הלימודים."

וליאון לא נשאר חייב וענה ברצינות ובהומור: "ההחלטה התקבלה כמובן יחד עם כל גורמי החירום ומתוך רצון לא לקחת סיכונים שקשורים בבטיחות הילדים. וחוצמזה, דב, אתה באמת רוצה שנשבור פה מסורת רבת שנים של יום לימודים קצר בערב חג?"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות