ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית בכביש 4316 סמוך לגמזו: בת 50 נהרגה ועוד 3 פצועים קשה ובינוני בהתנגשות חזיתית בין 2 כלי רכב פרטיים

תאונה חזיתית קשה בין 2 כלי רכב בכביש 4316 סמוך לגמזו: במקום אישה בת 50 שנקבע מותה, אישה נוספת פצועה קשה ועוד 2 פצועים

בשעה 09:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים חזיתית קשה בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 4316 סמוך לגמזו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה כבת 50 לאחר פעולות החייאה בזירה ומעניקים טיפול רפואי ל-3 פצועים נוספים שיפונו בהמשך לבית חולים, בהם אישה כבת 50 במצב קשה ו-2 קל.

פראמדיק מד"א משה גלבשטיין וחובש בכיר במד"א איתן שנור סיפרו: "מדובר בתאונה דרכים קשה מאוד. שתיים מהפצועות שכבו על הכביש כשהן מחוסרות הכרה ו-2 פצועים נוספים היו בהכרה מלאה. מיד התחלנו בבדיקות וטיפול רפואי, ביצענו פעולות החייאה בפצועה שהייתה ללא דופק וללא נשימה אבל בסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. הפצועה השניה הוכנסה לניידת טיפול נמרץ ופונתה לבית החולים שמיר-אסף הרופא במצב קשה ולא יציב יחד עם 2 נהגי הרכבים שנפגעו באורח קל."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות