ניוזים חמיםחדשותירושלים

נהג בן 25 מירושלים נתפס ברכבו כשברשותו חומר החשוד כסם וסכום כסף גדול

עוד בטרם נערך חיפוש ברכב, הבחין השוטר במספר שקיות המכילות חומר חשוד כסם מונחות סמוך לדלת ובחיפוש מקיף שערך אותרו מספר שקיות נוספות בכיסו של החשוד

בדיקת רכב שעורר את חשדם של השוטרים הלילה בדרום העיר ירושלים, הביאה לאיתור כמות רבה של חומר החשוד כסם וסכום כסף רב ברשותו של החשוד שנעצר.

במהלך פעילות של שוטרי הסיור הלילה בשכונת גילה שבדרום העיר ירושלים, הבחינו צמד השוטרים ברכב חונה שעורר חשדם ובתוכו הנהג (25, ירושלים). כבר בתחקור ראשוני שנערך, התחזק חשדם של השוטרים לאחר שהיושב ברכב לא ידע לספק הסבר מניח את הדעת להימצאותו במקום ומתוך הרכב נדף ריח חזק של סם.

עוד בטרם נערך חיפוש ברכב, הבחין השוטר במספר שקיות המכילות חומר חשוד כסם מונחות סמוך לדלת ובחיפוש מקיף שערך אותרו מספר שקיות נוספות בכיסו של החשוד. בנוסף, אותר ברשותו של החשוד סכום כסף בסך אלפי ש"ח שחלקו הוסתר בסוכך השמש. החשוד נעצר והועבר לחקירה ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות