ניוזים חמיםחדשות

שני צעירים ממזרח ירושלים פרצו לרכב של חתן וכלה, בחניון אולם אירועים בירושלים, בזמן שאלו עמדו תחת החופה

עירנות של אזרח, הביאה ללכידת שני צעירים ממזרח ירושלים, שפרצו לרכב של חתן וכלה שחנה בחניון אולם אירועים בעיר, בזמן שאלו חגגו את חתונתם

שני חשודים תושבי מזרח ירושלים נעצרו אתמול לפנות בוקר (שני) במרכז העיר ירושלים על ידי כוחות המשטרה, שהוזעקו אל סמוך לאולם אירועים בעקבות דיווחו של אזרח שהבחין בחשודים פורצים לרכב, ולא סתם רכב- אלא של חתן וכלה בזמן שעמדו תחת החופה.

השוטרים שהגיעו למקום, איתרו את השניים שהחלו נמלטים תוך שמשליכים חפצים מידיהם ואת הכיסוי שעטו על פניהם. בין היתר ניסה אחד החשודים להתנגד למעצרו עד שהושלם ההליך והוא נאזק.
צוות שוטרים נוסף דלק אחר החשוד השני שנמלט והוא אותר על ידם ברחוב סמוך ונעצר גם כן. בסריקה בנתיב בריחת החשודים אותר בעל הרכב בעת שאסף את התפילין השייכים לו לאחר שהושלכו על ידי אחד החשודים בעת בריחתו. כמו כן, בחיפוש ברשות החשודים נתפס רכוש נוסף החשוד כגנוב מאירוע התפרצות נוסף.

החשודים שנעצרו, כבני 25, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרם הוארך אתמול בשלושה ימים נוספים, עד יום רביעי ה- 18 באוגוסט, לטובת המשך החקירה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות