ניוזים חמיםחדשות

הבערה נמשכת בהרי ירושלים. למעלה מ-17,000 דונם נשרפו, בהם נשרפו בתים, רכבים ורכוש רב

מעל ל-17,000 דונם נשרפו בשריפה שעדיין לא שוכחת בהרי ירושלים. בחלק מהישובים שפונו, עדיין נאסר על התושבים לשוב. המשרד להגנת הסביבה ממליץ לכל תושבי ירושלים והאזור, לסגור חלונות ולהימנע מפעילות גופנית בחוץ, בשל זיהום האוויר

קרוב ל-100 צוותי כיבוי ומטוסי כיבוי ממשיכים לפעול גם הבוקר בכמה וכמה מוקדים בהרי ירושלים, בניסיון למנוע התפשטות נוספת של השריפה הגדולה.

למעלה מ-3000 תושבים פונו אתמול מבתיהם. תושבי שורש, שואבה ובית מאיר כבר חזרו לבתיהם שמהם פונו אתמול. ביישובים רמת רזיאל, כיסלון ואיתנים עדיין קיים חשש והתושבים טרם חזרו לבתיהם. יש חשש להתפרצות האש גם ביישובים אבן ספיר ועמינדב.
מדובר בשריפה הכי גדולה שנרשמה באזור מזה מספר שנים כשברשות הכיבוי עדכנו הבוקר כי השריפה בהרי ירושלים כילתה עד עתה כ-17,000 דונם.
מהמשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות נמסר כי בעקבות השריפה מורגש זיהום אוויר גבוה מאוד ביישובים מבשרת ציון, שורש, שואבה, נווה אילן והאזור. מומלץ לחולי לב ריאות, קשישים, ילדים ונשים בהריון להימנע משהייה בחוץ שלא לצורך. ליתר האוכלוסייה מומלץ לצמצם פעילות גופנית בחוץ, לסגור חלונות ולהפעיל מזגן.
צילומים: רשות הטבע והגנים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות