ניוזים חמיםחדשות

צפו בתיעוד הלא יאמן: פסול נהיגה ממודיעין נוהג ברכב לפני ואחרי שימוע שנערך לו בתחנת המשטרה

חוצפן או טיפש? תושב מודיעין פסול נהיגה הגיע לשימוע בתחנת המשטרה בעיר כשהוא נוהג ברכבו, כשהדבר אסור עליו. התוצאה: גם נשלל רשיונו וגם נשלח למעצר בית

במהלך פעילות של שוטרי התנועה מתחנת מודיעין, אותר רכב מסחרי שבבדיקתו נמצא כי הנהג פסול לנהיגה. הנהג קיבל הזמנה לבית המשפט וזומן לשימוע אצל קצין משטרה למחרת היום.

בשימוע שבוצע לו נתפס רכבו המסחרי בו נהג ל-60 יום והוסבר לו שוב כי הוא פסול לנהיגה. בסיום השימוע, הבחין קצין התנועה של התחנה כי החשוד מחזיק בידו שלט של רכב מה שעורר את חשדו ולכן החליט לעקוב אחריו.

עם צאתו מהתחנה, נצפה הנהג נכנס לרכבו הפרטי איתו הגיע לשימוע והחל בנסיעה. שוטרי התחנה דלקו אחריו ועצרו אותו לאחר נסיעה קצרה.

הנהג, תושב מודיעין בן 52, הוחזר לתחנה, נחקר באזהרה בסיומה נשלח למעצר בית של 5 ימים במהלכם יוגש נגדו כתב אישום בהליך מזורז לבימ"ש לתעבורה, כמו כן, רכבו הפרטי נתפס כמוצג להמשך ההליך המשפטי.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות