ניוזים חמיםחדשות

כתבי אישום נגד הצעירים שתקפו ודקרו באכזריות צעירים אחרים במדורת ל"ג בעומר בשכונת גילה בירושלים

כתבי אישום נגד שלושת החשודים שהגיעו בערב ל"ג בעומר למדורה בשכונת גילה בירושלים, ודקרו סתם כך 4 צעירים שחגגו, כשהם פוצעים אותם וגונבים את רכושם 

אתמול הסתיימה חקירה מאומצת ומקצועית שערכה המשטרה, בעקבות אירוע אלימות קשה בו נדקרו מספר צעירים בליל ל"ג בעומר בשכונת גילה בירושלים וכתוצאה מכך, נזקקו לטיפול רפואי, כאשר אחד מהם נפצע קשה.

כנגד החשודים בשנות ה- 20 לחייהם תושבי ירושלים, הוגשה אתמול הצהרת תובע והוארך מעצרם עד ליום 26.5.21 לצורך הכנתו והגשתו של כתב האישום לבית המשפט.

כאמור, בערב ל"ג בעומר, סמוך לשעה 4 לפנות בוקר כוחות משטרה הוזעקו לשכונת גילה. מתחקור האירוע עולה כי החשוד במעשה הגיע יחד עם חבריו למדורת ל"ג בעומר שערכה חבורת צעירים בשכונה, החשוד וחבריו ביקשו בהפגנתיות להצטרף למדורה.

הצעירים שערכו את המדורה לא רצו להחמיר את המצב, אז על פי החשד החושד שלף סכין ודקר צעיר אחד באזור הלב והביא לפציעתו הקשה, כאשר במהלך הקטטה נדקרו עוד 3 מעורבים. מעדויות במקום עולה כי לאחר שהצעירים שערכו את המדורה נדקרו, החבורה השנייה שדדה מהם רכוש וכסף.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות