ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית בכביש 1 ליד מבשרת ציון: בן 60 נהרג ועוד 6 פצועים בינוני בזירה הקשה

תאונה קטלנית בין רכב פרטי לוואן הסעות בכביש 1 ממחלף חמד לכיוון ירושלים. נקבע מותו של גבר בן 60 וכן עוד 6 פצועים בינוני בזירה

 

 

בשעה 14:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים קשה בכביש 1 ממחלף חמד לכיוון ירושלים, סמוך לכניסה למבשרת ציון. התאונה היא בין רכב ואן לבין רכב פרטי.

*דוברות מד"א :* עדכון לתאונה בכביש 1: פראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 60 ומפנים לבתי החולים 6 פצועים, בהם 1 קשה, גבר בן 35 עם חבלות בראש ובגפיים לבי"ח הדסה עין כרם, 2 בינוני כבני 30 ו- 40 עם חבלות בפלג גופם העליון לבי"ח שערי צדק ו- 3 קל לבית החולים הדסה עין כרם (1) ושערי צדק (2).

סך הכל בתאונה 7 נפגעים. 1 הרוג, 1 קשה ו-1 קל לבית החולים הדסה עין כרם, 2 בינוני ו- 2 קל לבית החולים שערי צדק.

*חובש בכיר במד"א משה חמד סיפר:* "מדובר בתאונת דרכים קשה עם מעורבות מספר כלי רכב. חלק מהפצועים התהלכו בזירה וחלקם היו לכודים ברכבים. ביצענו בדיקות ראשוניות על מנת להעריך את מצבם הרפואי, אחד מהפצועים חולץ מרכבו כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו. הפצועים הנוספים שהיו בהכרה הועברו לאמבולנסים ולניידות טיפול נמרץ של מד"א ופונו לבתי החולים בבירה כשמצבם יציב תוך כדי טיפול רפואי".

עקב התאונה, כביש 1 ממחלף חמד למזרח נחסם לתנועה. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות, (דרך מבשרת ציון).

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות