ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית בדרך חברון בירושלים: הולכת רגל הרוגה, פצוע בינוני ועוד 8 פצועים בתאונה בה היו מעורבים 7 כלי רכב

תאונה קטלנית עם מעורבות 7 כלי רכב בדרך חברון בירושלים. נקבע מותה של הולכת רגל, שלוחמי האש נאלצו לחלצה מתחת לגלגלי אחד הרכבים. עוד 9 פצועים במקום

בתחילת השעה 14:00 התקבלה קריאה במשל"ט ירושלים על תאונת דרכים בין 7 כלי רכב בדרך חברון פינת צבי נוימן בירושלים.
לוחמי האש שהגיעו למקום מצאו הולכת רכב שנלכדה מתחת לאחד הרכבים. לאחר פעולת חילוץ מהירה ומורכבת חולצה האשה והועברה להמשך טיפול לידי גורמי רפואה שפעלו במקום.
מפקד תחנת הבירה, רב רשף דורון עדיקא, מפקד משמרת: "הוזנקנו לתאונה עם מעורבות של שבעה כלי רכב בהם מיניבוס שמתחתיו נלכדה הולכת הרגל. התחלנו מיד בפעולת הרמה באמצעות ציוד הנדסי ייעודי. היא חולצה והועברה להמשך טיפול לידי גורמי רפואה שפעלו במקום".

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנפגעים בזירת התאונה ברחוב דרך חברון פינת צבי נוימן בירושלים.

רמי דוייב חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שבעה כלי רכב והולכת רגל שנלכדה תחת רכב הסעות. צוותי כיבוי חילצו את גופתה ללא רוח חיים. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע בזירה לפצועה בינוני כבת 60 ולשמונה נפגעים קל".

 

צילום: דוברות איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות