ניוזים חמיםחדשות

סוכן סמוי הביא למעצר של 17 סוחרי סמים בירושלים והסביבה. במעצרם נתפסו סמים, נשק לא חוקי וכסף סמים

פעילות "סוכן סמוי" שהופעל על ידי היחידה המרכזית של משטרת ישראל, באזור ירושלים וסייע באיסוף ראיות כנגד חשודים בעבירות סחר בסמים מסוכנים ובאמצעי לחימה הפכה הבוקר גלויה. שבעה-עשר חשודים נעצרו לפנות בוקר והועברו לחקירה במשטרה

חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים ובמסגרתה הופעל "סוכן סמוי" בעיר ירושלים והסביבה, הביאה במהלך הפעלתו לאיסוף ראיות כנגד 17 חשודים בעבירות של סחר באמצעי לחימה שונים וסחר בסמים מסוכנים מסוג קוקאין. במהלך פעילותו של הסוכן, בוצעו עסקות רכישת אמל"ח בהן נרכשו שני אקדחים וחמישה רימונים, ועסקות בהן נרכשו סמים מסוג קוקאין ומאות כדורי "אקסטזי" בשווי מאות אלפי שקלים.

כוחות משטרה רבים פשטו לקראת בוקר על ביתם של החשודים ובמהלך חיפוש בביתם אותרו סמים נוספים מסוגים שונים ונשק M16 "איירסופט". החשודים שנעצרו הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובהמשך היום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט. כמו כן בכוונת המשטרה לבקש בהמשך את חילוטם של מספר כלי רכב שנתפסו ברשותם.

במשטרה ציינו הבוקר: "זאת פעילות "סוכן" שניה במהלך החודש האחרון בתחומי מחוז ירושלים במהלכן נאספו ראיות כנגד חשודים שעסקו בעבירות סחר באמצעי לחימה וסמים מסוכנים הפוגעות בביטחון ובשלום הציבור. אנו נמשיך כל העת לפעול בכל דרך, מתוחכמת ככל שיידרש, על מנת להגיע אל עבריינים מעין אלו ונמצה עמם את הדין".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות