ניוזים חמיםחדשות

אב משפחה ירושלמי התלונן כי הוא נסחט בהקשר רומנטי, ואז התברר שהוא עצמו סוחט בחורות וכי שנים הוא מתחזה בעצמו לבחורה ברשת ומבצע כך עבירות מין, אף ליד בנו הפעוט

הותר לפרסום: "שתיים שהם אחד"- ממצאי חקירה מקצועית של משטרת ישראל, הפכו את המתלונן, תושב ירושלים, אף הוא לחשוד בעבירות חמורות של שידול למעשה מגונה בקטין, סחיטה באיומים, עלבון דת, פרסום תועבה ועבירות חמורות נוספות

תושב ירושלים בן 42, שהתלונן כי נסחט על רקע קשר רומנטי, הפך במהרה גם הוא לחשוד בעבירות חמורות ונעצר לחקירה, בתחילתה שוחרר על ידי בית המשפט ובהמשך נעצר בשנית, בפרשייה שזכתה לכינוי "שתיים שהם אחד" לאחר שעל פי החשד התחזה לבחורה בשם "הודיה", וכבר בימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום לאחר שאתמול (שני) הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע ומעצרו הוארך פעם נוספת.

תחילת הפרשייה הקשה בתאריך 17.1 בעקבות דיווח של מתלונן כי סוחטים אותו. ניידת שמגיעה לאזור הר חוצבים בירושלים מאתרת את המתלונן ושני חשודים נוספים והם מובאים לחקירה במשטרה במהלכה מספר המתלונן כי הוא בקשר רומנטי כבר מספר שנים עם בחורה מצפון הארץ ונפגש עמה במהלך אותו הקשר. בהמשך סיפר המתלונן כי אחד מהחשודים, שהכיר את אותה בחורה, גילה על הקשר שלהם והחל בולש אחריהם. באחד המפגשים בין המתלונן לאותה בחורה בצימר, גנב החשוד למתלונן את מחשב הטאבלט בו סרטונים ותמונות אינטימיות של גברים ונשים, לרבות של הבחורה עמה בקשר, ואז החלה מסכת סחיטה לטענתו לאחר שנדרש לשלם סכום של מאות אלפי שקלים. מנגד טענו החשודים כלפי המתלונן כי זה ניצל את הבחורה וכי הם פעלו על מנת לסייע לה.

ביום למחרת גוללה הבחורה את אשר עבר עליה בפני חוקרי המשטרה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים וסיפרה כי המתלונן, לכאורה, סחט אותה רגשית לאורך השנים האחרונות, איים להפיץ את תמונות העירום שלה וכי נודע לה שהמתלונן התחזה באמצעות תמונות שלה לאישה אחרת.

במהלך החקירה מגיעים החוקרים אל מכשיר הטאבלט האמור בו מוצאים חומרים פורנוגרפיים מזעזעים ובמסגרת פעולות חקירתיות מגיעים החוקרים אל חלקם של הקורבנות שחומרים אודותיהם מצויים במחשב. עדויות רבות שנאספו מספרות כי המתלונן, שהפך כבר לחשוד בעצמו, על פי החשד התחזה לבחורה שזכתה לכינוי "הודיה" והם היו מחליפים ביניהם תמונות עירום ותמונות מרגעים אינטימיים עם בנות זוגם. בחלקם של המקרים התבקשו הקורבנות לצלם את איבר מינם בקרבת תשמישי קדושה- תפילין, סידורי תפילה ועוד, ובקרבת ילדיהם, כך באחד המקרים צילם אחד המעורבים את איבר מינו בצמוד לפניו של בנו התינוק שישן באותה העת במיטת הערסל.

בעקבות עדויות אלו שהחלו להיערם על שולחנם של החוקרים כלפי החשוד הוא נעצר לחקירה. ביום למחרת ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו אך בשל תקלה טכנית התמהמה הבאתו לביהמ"ש והוא שוחרר ממעצרו. חוקרי המשטרה לא אמרו נואש והמשיכו במלאכת החקירה המקצועית והאינטנסיבית תוך איסוף עדויות נוספות וביסוס החשדות כלפיו בחשד לעבירות חמורות ביניהן- שידול למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 (בן משפחה), סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות, עלבון דת, התחזות לאדם אחר במטרה להונות, פרסום תועבה ועבירות נוספות, והחשוד נעצר בשנית בתאריך 28.1.21 בצו בימ"ש והוא הועבר לחקירה שארכה שעות רבות במהלכה מסר גרסתו אך שמר בחלקה על זכות השתיקה כשהתבקש להשיב לשאלות חוקריו. מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול, כאמור, הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ומעצרו הוארך עד ליום חמישי הקרוב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות