ניוזים חמיםחדשות

תושב גבעתיים עקץ מאות אלפי שקלים מתושבים תמימים, כשסיפר שחסר לו כסף להקמת מצבה לאביו, וכך קיבל כספים ונעלם

חקירת המשטרה הביאה למעצרו של חשוד תושב גבעתיים בן 52, בעבירות הונאה בהן שלשל לכיסו על פי החשד מאות אלפי שקלים. סיפר לאנשים שחסר לו כסף לקבורת אביו וכך עקץ מאות אזרחים תמימים

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בעקבות תלונה שהוגשה בה עלה כי החשוד בן 52 מגבעתיים הונה מנהל ישיבה תוך שיצר מצג שווא בו ביקש להתפלל לעילוי נשמת אביו ובתמורה יתרום החשוד סכום של עשרות אלפי שקלים. תוך כדי פגישתם קיבל החשוד שיחת טלפון ממנה התרשם המתלונן כי החשוד זקוק לכסף להשלמת הליך הקמת מצבה לאביו, ובשל כך התרצה והסכים להלוות סכום כספי של אלפי ש"ח מתוך הבנה כי החשוד צפוי לתרום לישיבה עצמה סכום מכובד בהמשך.

חקירה זו שהחלה העלתה כי מדובר בחשוד הפועל ברחבי הארץ לא אחת ואף נדרש בעניין זה הן בדרום הארץ והן במרכזה. כמו כן הגיעו החוקרים אל עשרות מתלוננים שגוללו בפניהם את מעלליו של החשוד כמעט לכולם מכנה זהה- מצוקה כספית מיידית רגע לפני שתורם סכום כסף בתמורה לתפילה לעילוי נשמת אביו, כך הונה מהם סכום כולל מוערך של מאות אלפי ש"ח.

פעילות חקירה מורכבת ומאמצים רבים הביאו את חוקרי מפלג ההונאה לאתר בתאריך 23.12.20 את החשוד במרכז הארץ, בדירת בת זוגו בשנים האחרונות, והוא הועבר לחקירה במשטרה שלאחריה נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת ואתמול (ראשון) הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד לקראת כתב אישום שיוגש על ידי הפרקליטות כבר בימים הקרובים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות