ניוזים חמיםחדשות

טרגדיה בכביש 1 סמוך לשער הגיא: שני ילדים נהרגו בהתנגשות של רכב פרטי במשאית חונה

תאונה קטלנית עם מחיר כבד סמוך לצומת לטרון בכביש 1: מכונית פרטית התנגשה בעוצמה במשאית חונה. שני ילדים עברו החייאה בסופה נקבע מותם. עוד ילד ונהג הרכב פצועים קשה

תאונת דרכים קטלנית עם שני ילדים שנקבע מותם בזירה:

כוחות משטרה הוזעקו בעקבות תאונת דרכים בכביש 1 סמוך למחלף לטרון לכיוון תל אביב בין רכב פרטי ומשאית. במקום מספר פצועים מטופלים על ידי גורמי רפואה. כוחות משטרה במקום ובוחן תאונות דרכים.

כאמור, בשעה 13:18 התקבל דיווח במרחב ירושלים על רכב פרטי שככל הנראה התנגש במשאית חונה בכביש 1 סמוך למחלף שער הגיא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום ל נפגעים בהם שני ילדים, שהחלו לבצע בהם פעולות הלייאה, בסופן נקבע מותם של הילדים וכן פצוע במצב קשה ואחר במצב בינוני.

מוטי הרוש חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית שחנתה בשולי הדרך. בסיוע חובשים נוספים ביצענו החייאה על שני ילדים שלמרבה הצער נקבע מותם. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לנהג הרכב שנפצע בינוני ולילד נוסף ששהה ברכב שנפצע בינוני עד קשה".

כביש 1 מחלף שער הגיא למערב נחסם לתנועה בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות, (דרך כביש 38).

 

צילומיפ: דוברות איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות