ניוזים חמיםחדשות

פוענח הרצח של תושב תלפיות בירושלים: בגלל ויכוח סתמי החשוד ברצח שב לביתו, נטל סכין ודקר למוות את מכרו

המשטרה פענחה את מקרה הרצח של תושב ירושלים שאירע לפני כשלושה שבועות בשכונת תלפיות, והבוקר הוגשה נגד החשוד תושב ירושלים בן 50 הצהרת תובע. בגלל סכסוך שב לביתו של הנרצח עם סכין ודקר אותו למוות

 

כוחות המשטרה הוזעקו למבנה בשכונת תלפיות בעקבות דיווח על גבר בשנות הארבעים לחייו, שנמצא במקום עם פצעי דקירה על גופו, שפונה לבית החולים במצב קשה מאוד, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חוקרי המשטרה שהגיעו לזירת הרצח ופתחו בחקירה, ביצעו מגוון פעולות מהירות, שהובילו תוך מספר שעות לאיתור החשוד במעשה בן 50 מירושלים, שנמלט מהמקום, ומעצרו לחקירה בחשד לרצח.

במהלך החקירה, עלה חשדם של החוקרים כי הרקע לאירוע הרצח הנו סכסוך שהתגלע בין החשוד לקורבן, שלאחר מספר שעות שב למקום בו שהו יחד, דקר אותו וגרם למותו.
במהלך החקירה, החשוד שחזר את מעשיו יחד עם חוקרי המשטרה, ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

הבוקר, במסגרת הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בירושלים, הוגשה נגדו הצהרת תובע ובקשה להותירו במעצר למטרת הגשת כתב האישום נגדו על ידי הפרקליטות בימים הקרובים. מעצרו הוארך עד לתאריך ה-19.11.20.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות