ניוזים חמיםחדשות

24 צוותי כיבוי ו-6 מטוסי כיבוי מנסים למנוע משריפת יער גדולה להגיע לבתי הישובים בקריית ענבים ומעלה החמישה

צוותי כיבוי גדולים ומטוסים פועלים בשריםת יער שמשתוללת בין קריית ענבים ומעלה החמישה ומאיימת על בתי התושבים

 

24 צוותי כיבוי עם 93 לוחמי אש פועלים כעת בשריפה במספר גזרות לחימה בשריפת יער חורש בין הקיבוצים קריית ענבים למעלה החמישה.
לוחמי האש בשטח פועלים בהגנה על הישובים, תוך כדי מאבק עיקש בלהבות וזאת בכדי למנוע פגיעה בנפש ורכוש.

מהאוויר מסייעים ללוחמי האש 6 מטוסי כיבוי מטייסת הכבאות "אלעד" וכן מסוק משטרתי הנותן תמונת מצב לכוחות בשטח. בשלב זה השריפה עדיין מתקדמת ללא שליטה.

מדיווח של לוחמי האש בשטח עולה, כי הצוותים הצליחו לבלום את הלהבות בחזית הדרומית של השריפה, אולם כעת חזית האש מתקדמת צפונה אל עבר הישובים מעלה החמישה ואבו-גוש.
בשלב זה, צוותי הכיבוי הרבים, יוצרים קו הגנה דינמי במפנה הדרומי של הישוב מעלה החמישה אל מול הלהבות, בכדי למנוע מהאש לדלג אל עבר הישובים והיער הסמוך.

טפסר ניסים טויטו מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים מספר: "החל משעות הבוקר המאוחרות, נאבקים לוחמי האש מתחנת בית שמש וכוחות כיבוי נוספים מהמחוז וממחוזות סמוכים, בשריפה גדולה המתקדמת במהירות בחסות הרוחות והיובש השוררים במקום"
"לוחמי האש עושים כל מאמץ כדי להגן על התושבים ועל רכושם, תוך כדי סיכון עצמי במאבק בלהבות ובעשן הכבד. אנחנו פונים ומבקשים מהציבור, הישמעו להוראות כבאות והצלה לישראל ואל תדליקו אש בשטחים פתוחים".

 

צילום: איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות