ניוזים חמיםחדשות

שיתוף פעולה בריאותי בין קזחסטן לישראל: מפגש חשוב נערך בין נציגי שתי המדינות שנמצאות במצב בריאותי דומה והתושבים בסגר

דוד לוכסמבורג בסיום הפגישה בין השגריר הקזחי לשר הבריאות יולי אדלשטיין "הייתה פגישה עניינית ומקצועית ואנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא בין שתי המדינות על מנת לנצח את נגיף הקורונה."

רגע לפני כניסתה של השנה החדשה הגיעו השגריר הקזחי, סאטיבלדי בוראשקוב וקונסול הכבוד של קזחסטן בישראל דוד לוכסמבורג, לתל אביב לפגישה עם שר הבריאות יולי אדלשטיין על מנת לדון בנושא של שת"פ בין ישראל לקזחסטן בתחום המאבק בקורונה. מסתבר שהמצב בישראל דומה מאוד למצב בקזחסטן כאשר רמת התחלואה עלתה שם וכעת תושבי המדינה נכנסו לסגר שני. השגריר והשר דיברו על שת"פ בין משרדי הבריאות של המדינות ועל כך שהרופאים ידברו ביניהם בזום, יחליפו רשמים וילמדו זה מזה כיצד ניתן להילחם בבעיית הקורונה. לסיכום הפגישה הוחלט על תחילת השת"פ וכי לאחר שהקורונה תעבור מהעולם יגיע השר הישראלי לביקור בקזחסטן.

דוד לוכסמבורג, קונסול הכבוד של קזחסטן בישראל וחלק מצוות העזרה למשרד הבריאות הקזחי הפועל לשיתוף פעולה בין ישראל לקזחסטן: "הייתה פגישה עניינית ומקצועית ואנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא בין שתי המדינות על מנת לנצח את נגיף הקורונה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות