ניוזים חמיםחדשות

נעצר בן 18 בחשד לניסיון הרצח של גבר בן 75 באתר בנייה בירושלים. בין השניים הייתה היכרות על רקע מיני

הותר לפרסום - משטרת ישראל עצרה צעיר כבן 18 בחשד לניסיון רצח וביצוע שוד ופציעה וחבלה בנסיבות מחמירות של גבר בן 75, באתר בניה ברמת שלמה בירושלים. הייתה בין השניים היכרות על רקע מיני

 

ראשיתה של חקירת המשטרה בתאריך 17.8.20, לאחר שהשוטרים הוזעקו לאתר בניה בשכונת רמת שלמה בירושלים, בעקבות אדם כבן 75 (מרכז הארץ) שאותר במקום על ידי עובדי האתר כשהוא סובל מחבלות חמורות, ופונה לבית החולים במצב קשה מאוד בו לא ניתן לתקשר עמו ולקבל את גרסתו.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של המשטרה, שהחלה בביצוע פעולות חקירה מהירות תוך שימוש בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשות המשטרה, שהובילו לאיתור זהותו של החשוד (18, מזרח ים), למעצרו בתאריך ה 19.8.20, וחקירתו בחשד לניסיון רצח וביצוע שוד ופציעה וחבלה בנסיבות מחמירות.

עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של חוקרי המשטרה כי בין החשוד לקורבן הייתה היכרות מקדימה ככל הנראה על רקע מיני, וכי נפגשו בשעת לילה באתר הבניה, שם על פי החשד תקף החשוד את הקורבן באמצעות שימוש במוט ברזל, שדד ממנו את מכשירו הנייד, מפתחות רכבו ופריטים נוספים, פצע אותו באורח קשה מאוד ונמלט.

חוקרי המשטרה בפעולות חקירה נוספות, הצליחו לאתר את המכשיר הנייד ולהשיב אותו וכן את מפתחות רכבו של הקורבן, אותן השליך החשוד בשטח פתוח.

בעקבות מכלול הראיות והממצאים שהצליחו לאתר חוקרי המשטרה, יחד עם חקירתו היסודית של החשוד, הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת, ואתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע על ידי הפרקליטות, ומעצרו הוארך עד לתאריך 10.9.20 לצורך הגשת כתב האישום נגדו.

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות