ניוזים חמיםחדשות

שני צעירים ממזרח ירושלים נעצרו בחשד כי השחיתו את דגל ישראל באנדרטת הצנחנים בירושלים

אחרי השחתת אנדרטה להנצחת נרצחי פיגוע בעיר העתיקה בירושלים, המשטרה עצרה לחקירה 2 צעירים, בחשד שתלשו והשחיתו דגל ישראל שהיה מוצב על אנדרטת הצנחנים בירושלים סמוך לשייח ג'ראח

 

משטרת ישראל פתחה בחקירה, לאחר ששוטרים שביצעו סריקה באסור אנדרטת הצנחנים בירושלין, במהלך יום שלישי השבוע, הבחינו בדגל ישראל כשהוא קרוע ועל פי החשד הושחת.

לאחר מספר פעולות חקירה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את זהותם של 2 החשודים במעשה, תושבי מזרח ירושלים בגילאי 17-18, ולעצור אותם אמש לחקירה בחשד לפגיעה בכבוד דגל או סמל המדינה ועבירות ממניע גזענות.

הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

"כזכור, אתמול דווח על חשוד שנעצר לאחר שהשחית אנדרטה בעיר העתיקה לזכרו של אזרח שנרצח בפיגוע. זו הפעם השנייה תוך כיומיים בלבד, שהמשטרה איתרה אנדרטאות בעיר שהושחתו, ופעלה בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להגיע לזהות העבריינים ולהביאם לחקירה במטרה למצות עמם את מלוא חומרת הדין.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות