ניוזים חמיםחדשות

בעקבות הכוונה להטיל סגר על שכונות בירושלים- מכתב נוקב של ראש העיר, משה ליאון, למשרד הבריאות: "אתם תהפכו את השכונות למדגרת קורונה"

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, יוצא הבוקר נגד כוונת משרד הבריאות להטיל סגר על שכונות מסוימות בעיר ומציע פתרונות אחרים

 

ראש עירייתירושלים, משה ליאון, שלח מכתב נוקב הבוקר למשרד הבריאות בדבר הכוונה להכריז על מספר שכונות בעיר כשכונות אדומות.

וכך כתב לפרופ' גרוטו: "להלן עמדתי לגבי הסגר וההגבלות הנוספות המוצעות בירושלים.
1.לגבי הסגר:
עמדתי החד משמעית היא נגד הטלת סגר. הסגר המוצע עשוי להפוך את השכונות הרלוונטיות למדגרות קורונה. חשוב להדגיש: להבדיל מערים אחרות, השכונות המדוברות בירושלים הן שכונות בהן מתגוררים עשרות אלפי אנשים ומשפחות ברוכות ילדים בדירות צפופות, כשמאות אנשים מתגוררים בכל בניין. הסגירה ההרמטית שלהם תוביל להדבקה המונית בתוך הקהילה ותחמיר את המצב.
לאור האמור, מציע לפתוח חמ"לים ייעודיים שיופעלו על ידי העירייה ופיקוד העורף בשכונות המדוברות ולפעול באופן מיידי לפינוי כל חולה מאומת בתוך 24 שעות מהבית במטרה למנוע את המשך ההדבקה.
2.לגבי סגירת מוסדות החינוך:
א.ישיבות גדולות(גילאי 16-25): שליחת עשרות אלפי בחורים הביתה, עלולה להביא להתגברות המחלה בצורה דרמטית.
נכון לעכשיו, אין שום דרך לבדוק את המצב הנתון של חולי הקורונה בתוך הישיבות ואנו עשויים לשלוח חולים רבים לבתיהם, שם ידביקו עוד משפחות רבות ויביאו להתפרצות אדירה במגזר החרדי.
לאור האמור,המלצתי: הידוק הסגרים על כל הישיבות הגדולות למשך שבועיים.
ב.ישיבות קטנות (כיתות ט-יא): הישיבות עם הפנימיה ימשיכו במתכונת של הישיבות הגדולות.
ישיבות בלי פנימיה, ימשיכו את מתווה הקפסולות, ובאם ימצא חולה – הקפסולה תיסגר מיידית, והבחורים ישלחו לבתיהם לבידוד.
ג.תלמודי תורה (כיתות א-ח): הקפדה יתירה על מתווה הקפסולות תוך מעקב קפדני אחר תסמינים ושמירת הוראות משרד הבריאות וסגירת כל קפסולה בה ימצא חולה".

עוד מוסיף ראש העיר ירושלים: "אני סבור שהטיפול בסוגיה חייב להיות מערכתי, כולל, לקחת בחשבון את מירב האפשרויות למניעת ההדבקה והתפשטות הקורונה. סגר ללא פתרונות כאלה, ישיג את המטרה ההפוכה. אני קורא לכלל גורמי הממשלה להאיץ את פעולות המניעה ובכלל זה בתי מלון לבידוד הנדבקים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות