Uncategorized

חגיגה של אוכל טוב

כמו חומרי הגלם, גם המתכונים נוטלים את המיטב ממטבחי העולם ומציעים אסופה ססגונית, מפנקת וטעימה של מנות שיתאימו לכל נסיבות האירוח וגם לבישול יומיומי. כמו כן, ניתן למצוא בספר המתכונים גם קינוחים וקוקטיילים להכנה קלה בבית.
עדי כהן מנכ"ל ישרקו מסר: "הספר פותח צוהר אל עולם תוכן שלם, המדבר לא רק אל חובבי הקולינריה המושבעים אלא גם אל האדם הממוצע, שלרוב עושה קניות במרכול ומכין את האוכל בביתו אך מעוניין בקולינריה עולמית ומיוחדת.
לדבריו: "הספר משקף את תפיסתנו – עולם האוכל הוא עולם שלם של ערכים, החובק בתוכו הרבה מעבר למנת אוכל טובה. תמיד חתרנו להביא לקהל הצרכנים בארץ את הטוב, החדשני, הטעים והאיכותי ביותר מכל רחבי העולם, מתוך האמונה שחומרי גלם מעולים הם הבסיס לשלמות ולשמחה במטבח.
עוד ציין עדי כי: הרעיון לאיסוף החומרים וכתיבת הספר עלה מתוך מקום, שבשנים האחרונות הישראלי, שנחשף לכל תוכניות הבישול מבקש גם לנסות ולבחון את יכולותיו בעולם המטבח. ואנו כחברה יבואנית של חומרי גלם ומוצרי מזון ייחודיים מהעולם זה היה ללא ספק צעד מתבקש לפנק את קהל לקוחותינו."
הספר "חגיגה של אוכל טוב" בעל כריכה קשה ומהודרת, מעוצב ומלווה בתמונות. ומוצע למכירה בסניפי רשת טיב טעם.

צילום: בועז נובלמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות