חדשות

סערת בוקסר: חוות הדעת המשפטית של מומחה לוועדות תכנון ובנייה שמעלה שאלות קשות בנוגע לאישור הקרקע שהניבה מיליונים לשמואל בוקסר

ואם לא די, לפי ראש העיר שבו, חנןפרוקס ישב בוועדה במקום בוקסר כי: "הייתה בעיה קשה שחברי ועדה לא באו לדיונים, שהיו בשעות הבוקר והם עבדו".

האמנם? לפי חוק ולפי חוות הדעת המשפטית ועדות התכנון והבנייה אמורות להתקיים אחרי השעה 18.00, כדי לאפשר את השתתפותם של חבריהם בישיבות. וכך כותב עו"ד זיו בחוות דעתו המשפטית: "בפקודה בסע' 6 תחת הכותר "מועד ישיבות" שם נקבע כי ישיבות המועצה יתקיימו בימי רביעי הראשון לכל חודש בשעה 18:00"…ועוד:"החוק, אינו מאפשר לחבר וועדה שלא להיות נוכח בישיבות אלה וקיימות סנקציות לחבר אשר אינו מופיע ואשר אינו מתייצב לדיוני הוועדה".

אז לאור העובדות האם האישורים שניתנו על פרויקט "מליבו" והניבו רווחי ענק לשמואל בוקסר התקבלו בצורה חוקית? נדמה שלפי חוות הדעת הזאת, התשובה ברורה.

שמואל בוקסר כאמור הגיב לכתבת תחקיר אתר NEWS1 כך: "שמואל בוקסר פעל לכל אורך הכהונה לפי החוק. בכל ועדת משנה או ישיבת מועצה נוכח יועץ משפטי והכל נעשה בפיקוחו והנחייתו".

 

בצילומים למטה: חוות הדעת המשפטית המצביעה על כך שלפרוקס אסור היה לשבת בוועדה במקום בוקסר והצבעתו לא חוקית

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות