חדשות

כתב אישום נגד הגננת והסייעות מ"גן מתוק" בגבעתיים שהתעללו ונהגו באלימות קשה כלפי הפעוטות

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קלאודיה בילנקה, במהלך החודשים מאי-יוני 2018, הנאשמות היו אחראיות על שלומם של כ-20 פעוטות בגן בגבעתיים, בני חצי שנה עד שלוש. דהן הועסקה כגננת בגן ובן דניאל ואקבלי הועסקו כסייעות בקבוצת הפעוטות.
בהזדמנויות רבות תקפו דהן ובן דניאל את הפעוטות בדרכים שונות: מכות, דחיפות, צביטות ובעיטות. הנאשמות נהגו אף להעניש את הפעוטות באמצעות העמדתם בפינת הגן לפרק זמן ממושך, וכן מנעו מהם מזון.
בתקופה הנ"ל ובמהלך פרק זמן של מספר חודשים נהגה דהן בפעוטות באלימות מילולית ובכוחניות. בחלק מן המקרים נכחו חלק מהנאשמות בגן והיו עדות למעשי התקיפה של הנאשמות האחרות, אולם לא מנעו את הפגיעה בשלומם ובבריאותם של הפעוטות, לא דיווחו על כך לגורמים הממונים ולא מילאו את חובתן כאחראיות, מתוקף תפקידן.
לצד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להארכת ולהוספת תנאים מגבילים עד תום ההליכים המשפטיים.

בתמונות: מצלמות האבטחה בגן שתיעדו את אחד ממקרי ההתעללות וליהיא בן דניאל, אחת הנאשמות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות