חדשות

 סערה במערכת הבחירות בפתח תקווה. הוגשה תלונה לוועדת הבחירות: "מפיצים סקרים לא מקצועיים וחלקיים כדי להטעות ולהוליך שולל"

הסדר פרסום סקר בחירות (תיקון מס' 22) קובע סטנדרטים מאוד מחמירים לפרסום סקר ומחויב להיות מדווח לוועדת הבחירות טרם פרסומו ולהיות חשוף לעיון הציבור, אולם בפועל דבר מזה לא נעשה. חוק הבחירות קובע כי אי עמידה בתנאים המחמירים הללו עלולה לגרור  תביעות משפטיות וענישה חמורה. "אנשים לא מבינים מה הם עושים. בסופו של דבר הסקרים הללו מאבדים את האמינות שלהם. הציבור לא טיפש ואפילו רואה בחומרה התנהלות פושעת כזו. הציבור לא אוהב שמתייחסים אליו כאילו הוא טיפש ולא אוהב שעושים עליו מניפולציות. בקיצור, הציבור כבר לא קונה את השטות הזו אבל זה גורם לנו חברות הסקרים נזקים חמורים ואנחנו שוקלים להתאחד ולנקוט צעדים משפטיים נגד המפרסמים סקרים מטעים כאלו", אמר בכיר בחברת הסקרים המקצועית.
כאמור, תלונה על כך הוגשה בימים אלו לוועדת הבחירות שאמורה לומר את דברה בנושא זה ואולי לרסן את התופעה הזו שהופכת להיות כמו המערב הפרוע בו כל אחד יכול לפרסם כל סקר שרק ירצה, בלי חוקים וכללים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות