Uncategorized

נשארים עם צור: "התנועה החברתית הירוקה" בראשות איתן שלום הודיעה כי תתמוך גם הפעם בדב צור לראשות ראשל"צ

דב צור אמר עם חתימת ההסכם: ״יש לנו שותפות ארוכה עם התנועה החברתית הירוקה אשר תורמת תרומה חיובית לאיכות החיים בעיר. אנחנו מגבשים כבר כעת את הקואליציה העתידית לקדנציה הבאה ומציגים עשייה חסרת תקדים בהיקפה, חזון וראייה למרחקים ארוכים. הציבור מעריך זאת והוא יודע שראשון לציון נמצאת בידיים בטוחות. בפני העיר עומדים אתגרים משמעותיים מאוד ואסור להפקירה בידיים חסרות ניסיון. זו לא העת להמר על העיר שלנו ועל עתידנו".
סגן ראש העיר, איתן שלום, יו״ר "התנועה החברתית הירוקה"" הסביר את התמיכה: ״יש לנו שותפות אמיצה וארוכה עם ראש העיר דב צור. היינו שותפים מרכזיים במהפכה שעוברת העיר בכל התחומים ויש עוד דרך ארוכה לפנינו. ידענו גם להתנגד ליוזמות שפגעו בתושבי העיר ועשינו זאת ללא חשש. אחרי עשר שנים צמודות במחיצתו, אני מאמין שדב הוכיח את עצמו, הוא האיש הראוי ביותר לתפקיד. אנחנו מאמינים בחפותו של צור ומקווים כי החקירה כנגדו תיסגר בהקדם".
יפעת מאירוביץ יפת מסרה עוד, כי ריבוי המועמדים גרם לדעתה לזילות בתפקיד. "אנו מאמינים כי הציבור יבחן את התוצאות בשטח ולא יתעלם מהשינויים הרבים שנעשו בעיר. תושבי העיר דרגו את ראשון לציון כעיר שטוב לחיות בה, במקום הראשון מבין הערים הגדולות בישראל. יש גם נושאים שמחייבים תיקון ושיפור ולכן אנחנו רצים שוב, רק למועצה – כדי להמשיך ולפעול למען התושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות